O nákupu

Jak nakupovat v našem e-shopu?

1. V katalogu všech produktů je u každého výrobku tlačítko „Do košíku“, kterým si zboží včetně požadovaného množství vložíte do nákupního koše. Můžete také otevřít detail vybraného produktu, kde se Vám opět zobrazí stejná možnost. Počet vybraného zboží se Vám sčítá vpravo nahoře u ikonky nákupního koše.

2. Pro přehled vybraných produktů slouží v horním pruhu u jeho pravého kraje umístěný košík. Klikněte na něj a po jeho otevření uvidíte souhrn všech vybraných produktů. Máte zde možnost aktualizovat svůj nákup.

3. Po ukončení výběru zboží přejedete k objednávce, a to tlačítkem „K objednávce“.

4. Otevře se Vám formulář s kontaktními údaji. Po jeho vyplnění máte v případě odlišnosti fakturační a dodací adresy možnost vyplnit adresu, kam si přejete zaslat objednané zboží, případně také doplnit firemní údaje, pokud kupujete na firmu (tyto se pak zobrazují ve faktuře jako fakturační údaje).
Zároveň zde vybíráte způsoby dopravy a platby za objednané zboží.

5. Pokud máte vše vyplněné, můžete tlačítkem „Pokračovat v objednávce“ přejít k souhrnu objednávky. Zde doporučujeme si vybrané zboží a všechny vyplněné údaje zkontrolovat, případně provést opravu. Toto je poslední krok, kde lze tyto změny provést.

6. Svou objednávku potvrdíte tlačítkem „Objednat“.

7. Následovat budou kroky, které závisí na Vaší volbě způsobu platby. Buď budete přesměrováni do platební brány PayU, kde si zvolíte z platebních možností (platba kartou, okamžitý převod z účtu, GooglePay), nebo bude objednávka čekat na pozdější úhradu z Vašeho internetového bankovnictví.

8. Stav objednávky můžete sledovat ve svém účtu na stránkách www.caltha.cz, pokud jste při objednávce zvolili možnost „Vytvořit účet“ nebo pokud máte tento účet už z dřívějška. Objednávka se po přijetí nachází ve stavu „Čeká na platbu převodem“, který se po obdržení platby mění na „Uhrazena/zpracovává se“. V tuto chvíli pro Vás objednávku balíme a připravujeme k odeslání, toto obvykle zabere 1 den, ale pro jistotu počítejte se 3 dny. Po odeslání přepínáme objednávku do stavu „Dokončena a odeslána“, pak už je vše v rukou přepravní společnosti. O všech změnách u Vaší objednávky jste informováni emailem, kterým Vám také přijde faktura.

9. Zboží balíme pečlivě a dáváme si záležet, aby přežilo dopravu k Vám bez úhony. Někdy se ale může stát, že k Vám balíček přijde poškozený nebo neúplný. V takovém případě nám dejte prosím vědět, abychom mohli zajistit nápravu.

10. Děkujeme za zájem o naše produkty a přeje, aby Vám udělaly radost.